DOPRAVA A PLATBA
1.Doprava
Pravidlá Dopravy
1. Nezobratá objednávka:
Ak si zákazník nevyzdvihne objednávku v stanovenom čase a objednávka je už uhradená, zákazník stráca nárok na vrátenie platby za dopravu. V takom prípade vrátime peniaze iba za samotný produkt.
2. Expresné odoslanie zásielky:
Potrebujete zásielku odoslať v ten istý deň? Vyberte si dopravu cez Slovenskú poštu a na konci objednávky do poznámky uveďte Odoslať čím skôr. Spravíme všetko, čo je v našich silách, aby sme vašu zásielku odoslali v ten istý deň, ak to bude možné.
Platí aj opačne – ak si neprajete, aby bola objednávka odoslaná čo najskôr, uveďte do poznámky vhodný termín pre jej odoslanie.
3. Osobný odber v Bratislave:
Ak si potrebujete objednávku vyzdvihnúť osobne čo najskôr, kontaktujte nás správou, cez e-mail, Instagram alebo WhatsApp. Dohodneme sa na podrobnostiach osobného odberu na adrese Toryská 12, Bratislava.
Packeta
Objednávky odosielame na druhý pracovný deň po ich vytvorení cez Packetu pri úhrade tovaru nasledujúcimi spôsobmi:
- Google Pay
- Apple Pay
- Online platba kartou
- Na dobierku
Pri platbe prevodom odošleme objednávky nasledujúci pracovný deň po prijatí platby.
Doprava trvá 2 až 4 pracovné dní.
Slovenská pošta
Balík na adresu; Balík na poštu; BalíkoBOX.
Objednávky odosielame na druhý pracovný deň po ich vytvorení pri úhrade tovaru nasledujúcimi spôsobmi:
- Google Pay
- Apple Pay
- Online platba kartou
- Na dobierku
Pri platbe prevodom odosielame objednávky nasledujúci pracovný deň po prijatí platby.
Doprava trvá 2 až 3 pracovné dni.
V prípade, ak si zvolíte "Expres kuriér na adresu" alebo "Expres kuriér na poštu", zásielka bude odoslaná Expres kuriérom a objednávku dostanete nasledujúci pracovný deň po jej uhrade a odoslaní.
2.Platba
Spôsoby platby:
- Google Pay
- Apple Pay
- Online platba kartou
- Dobierka
- Rýchla platba cez banku
- Prevodom
V prípade, že vaša platba za objednávku nebola úspešná, dostanete od nás e-mail s výzvou k platbe, kde si môžete zvoliť aj iný spôsob platby, ako ten, ktorý bol vybraný predtým.
Ak sa platba aj napriek tomu neuskutoční, prosíme kontaktujte nás, vhodným pre vás spôsobom (prostredníctvom e-mailu, WhatsApp alebo správy) a my vám obratom zašleme náš IBAN a sumu na uhradu.
IBAN: SK66 1100 0000 0029 4219 7205
V prípade, že platbu neobdržíme v priebehu dvoch dní, objednávka sa automaticky stornuje.